İstatistikler, kimi zaman karmaşık, ancak çoğu zaman basit önlemlerin alınması ile iş yerindeki verimi yükseltmenin mümkün olduğunu göstermektedir. Büyük kentlerde daha günün ilk saatlerinde yaşanan işe yetişme telaşı, kendi özel araçlarını ya da toplu taşıma araçlarını kullanan personelin trafikte yaşadığı stres, ufak tefek kazalarla gelen en az yarım günlük iş kayıpları ve türlü riskler, personelin iş motivasyonunu ve verimini olumsuz yönde etkileyen ancak önlemi alınabilir temel problemlerdir. Bu problemlerin giderilmesi için Köker, çalıştığı şirketlerin personel memnuniyetini arttıracak şekilde hizmet sunmayı, dolayısıyla şirketlerin verimliliğini yükseltmeyi prensip olarak benimsemiştir.
50 yılı aşkın süredir personel taşımacılığı yapan Köker, müşteri memnuniyetini esas alarak, güvenli seyahat, dakiklik, sürekli ve kesintisiz hizmet, araç kalitesi ve yeniliği gibi unsurları daima ön planda tutmuştur. Sektörün ilk ve halen en yaygın kullanılan “organizasyon–puantaj özel programı”nın yaratıcısı olan Köker, her gün 1000’in üzerinde araçla 20.000’den fazla personeli evi ile işi arasında taşımaktadır. Aynı zamanda hizmet verdiği personele taşıma sigortası yaptıran ilk ve tek firma olan Köker, araçlarını uydudan 24 saat izleyerek aksaklıklara en kısa sürede müdahale edebilmektedir. Tüm bu özellikleri ile hizmet verdiği firmalarla uzun yıllar çalışabilmeyi başarıp bu alanda 26 yıl gibi bir rekoru da elinde bulundurmaktadır. Köker’den hizmet alan firmaların söylediği gibi, Köker sektörün en başarılı ve hizmet kalitesi en yüksek firmasıdır.